منوهای نصب در پنل مدیریت

دوره ایمیل مارکتینگ

20 دانشجو ثبت نام کرد

    دوره تخصصی ایمیل مارکتینگ

     

    بازاریابی ایمیلی یا Email marketing به عمل ارسال یک پیام تجاری به گروهی از مردم،  با استفاده از ایمیل گفته می‏شود. ایمیل مارکتینگبخشی از بازاریابی اینترنتی است. در بیشتر موارد، ارسال هر ایمیل تبلیغاتی به یک مشتری بالقوه یا فعلی می‏تواند ایمیل مارکتینگ محسوب شود. این پیام ها معمولا شامل آگهی، تقاضای تجاری، درخواست فروش یا کمک های مالی هستند که به منظور ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند صورت می‏گیرد.

    این دوره مناسب افرادی است که دانش ابتدایی از بازاریابی دیجیتال دارند و میخواهند پیشرفته تر به این حوزه وارد شوند.

    همچنین این دوره مناسب مدیران شرکت ها و کسب و کارهایی است که دارای کاربران زیادی در پایگاه داده هایشان هستند و میخواهند از داشته های خود به بهترین شکل ممکن برای بازگرداندن مشتریان و کاربرانشان استفاده کنند.

     

    سر فصل­های دوره

     

    – مفاهیم و اصول customer retention در فضای آنلاین

    – مفاهیم و اصول ایمیل مارکتینگ

    – چگونگی ساخت ایمیل

    – معیارهای یک ایمیل خوب

    – مفاهیم و اصول SMS مارکتینگ

    – مفاهیم و اصول Mobile App Push

    – ابزارهای ECRM

    – بخش بندی مشتریان و Segmentation در ECRM

    – Personalization در ECRM

    – مفاهیم و اصول Lead Generation

    – Lead Nurturing و مفاهیم آن

    – Marketing Automation

    – بازاریابی از طریق پایگاه داده ها

    – استراتژی های پیشرفته در ECRM و Customer Retention

    برنامه درسی دوره

    هیچ برنامه درسی پیدا نشد!

    نقد و بررسی دوره

    نامعلوم

    امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    شرکت در دوره
    • تومان
    • 60 روز
    • 0 ظرفیت

    ابزارک جستجوی حرفه ای دوره ها

    دوره های اخیر

    طراحی توسط Dmarketing