دوره شبکه های اجتماعی

20 دانشجو ثبت نام کرد

    در دنیای پر شتاب امروزی که در هر صنفی رقیبان با خلاقیت و ایده های جدید از هم سبقت میگیرند، سوشال مدیا یا شبکه ها اجتماعی بخش انکار ناپذیر و جدا نشدنی از مارکتینگ و فروش هر کسب و کاری است. اینستاگرام به عنوان پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان احتیاج به شناخت صحیح از امکانات و امتیازاتش دارد تا بتواند به بهترین نحو اهداف شما را برآورده سازد.

     

    ❓اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

    ❓چگونه کپشن مناسب بنویسیم؟

    ❓چرا صفحه رقیبم از من فالوورهای بیشتری دارد؟

    ❓استفاده از ربات خوب است؟

    ❓Engagement rate چیست؟!

    ❓فالوور و لایک بخرم حالا که وقت ندارم؟  

    ❓چطور فروش محصولاتم از اینستاگرام را افزایش بدم؟

    ❓فرق پروفایل بیزینس و عادی چیست؟ چطور تیک آبی بگیرم؟

    و دیگر سوالاتی که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد…

    ✅ در این ورکشاپ تمام رازها برای شما برملا می شود و شما تبدیل به یک مشاور حرفه‌ای در این زمینه می شوید.

    🔻گزیده ای از مطالب این دوره آموزشی:

    🔹آشنایی با اینستاگرام و تمام قابلیت های آن

    🔸پروفایل بیزنس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

    🔹نحوه ساخت پروفایل بیزنس

    🔸نرخ مشارکت یا Engagement Rate چیست؟

    🔹دلیل اهمیت نرخ مشارکت

    🔸راه های اصولی افزایش نرخ مشارکت با بررسی الگوریتم جدید اینستاگرام

    🔹معرفی ابزارهای کاملا کاربردی جهت تحلیل نرخ مشارکت

    🔸Shadowban دقیقا چیست؟ برای پیشگیری چه کنیم

    🔹تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام

    🔸آموزش تعیین استراتژی و نکات تولید محتوا به صورت کاملا کارگاهی و عملی

    🔹استفاده از Insights برای بهینه سازی تولید محتوا

    🔸معرفی چند اپلیکیشین کاربردی برای تولید محتوا

    🔹معرفی تم های مختلف و خلاقانه اینستاگرام

    🔸چگونه میتوان برای دریافت تیک آبی اقدام کرد؟ گول کلاهبرداران را نخورید!

    🔹کمپین تبلیغاتی چیست و انواع آن

    🔸اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ آیا لازم و ضروریست؟

    🔹چگونه اینفلوئنسر مورد نظر را بیابید

    🔸برندسازی شخصی و حرفه ای در فضای مجازی

    🔹آموزش اصول راه اندازی کمپین به صورت کاملا عملی و کاربردی

    🔸معرفی منابع معتبر برای به روزمانی اطلاعات درباره اینستاگرام

    🔹نحوه تدوین استراتژی مناسب برای هر شبکه اجتماعی

    🔸اصول تولید محتوا برای هر شبکه اجتماعی

    🔹نحوه هدف گذاری برای شبکه‌های اجتماعی

    🔸تحلیل متریک‌ها

    🔹ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی

    🔸 و کلی نکات تخصصی دیگر که اینجا درج نشده است…

    ✅ بعد از این دوره آموزشی شما دید بسیار باز و صحیحی نسبت به ماهیت هرکدام از شبکه های اجتماعی، نحوه استفاده ترکیبی از آنها، هدفگذاری صحیح و سنجش اثربخشی فعالیت های خود در آنها خواهید داشت. و در بخش ویژه اینستاگرام شما قادر خواهید بود یک پروفایل بیزینس اینستاگرام  پیشرو و خلاق را مدیریت کنید. کمپین تبلیغاتی طراحی کنید و ترافیک و سرنخ های جدید برای سایت و محصولات خودتان ایجاد کنید و …

    برنامه درسی دوره

    هیچ برنامه درسی پیدا نشد!

    نقد و بررسی دوره

    نامعلوم

    امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    شرکت در دوره
    • تومان
    • 60 روز
    • 0 ظرفیت

    ابزارک جستجوی حرفه ای دوره ها

    دوره های اخیر

    طراحی توسط Dmarketing