منوهای نصب در پنل مدیریت

ظرفیت دوره تکمیل شده اشت

20 دانشجو ثبت نام کرد

    دوره تخصصی  Google Adwords 

    با توجه به گسترش حضور کسب و کارها در فضای آنلاین و افزایش رقابت، امروزه یادگیری و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تمامی کسب و کارها امری ضروی است. در میان رقبای هر کسب و کار، بسیاری از سئوی خوبی بهره مند هستند و ترافیک قابل ملاحظه ای را از طریق نتایج اورگانیک جستجو به دست می آورند، اما این نکته حائز اهمیت است که با استفاده از گوگل ادز و پرداخت هزینه به ازای کلیکهای دریافتی (CPC) و یا روش های دیگر، قادر خواهید بود مخاطب هدف خود را در جای مناسب جذب کنید و ترافیک با کیفیت و قابل ملاحظه ای را بدست آورید. اما چیزی که در این بین کمبودش احساس می شود، نحوه بهینه سازی ها و کاهش هزینه های مربوط به گوگل ادز است، چرا که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، بدون هیچ بهینه سازی ای وارد عرصه تبلیغات گوگل می شوند و هزینه های زیادی بدون آنکه کاربر با کیفیتی جذب کنند، می پردازند. درصورتی که با متد های بهینه سازی گوگل ادز می توان هم سهم بازار بیشتری به دست آورد و هم حتی تا ۸۰٪ هزینه ی تبلیغات را کاهش داد.
    در این دوره کاملا با محیط گوگل ادز و نحوه ساخت کمپین ها آشنا خواهید شد و در نهایت تمامی روش های بهینه سازی و کاهش هزینه ها را در عین اثر بخشی و افزایش کیفیت خواهید آموخت.

    سر فصل­های دوره

    • آشنایی  با گوگل ادوردز
    • معرفی متریک های ادوردز و ارتباط آنها با متریک های کسب و کار
    •  محل نمایش تبلیغات ادوردز
    • آشنایی با Auction، Quality Score، Ad Rank و Actual CPC –
    • ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها –
    • ساخت اکانت و اجرای اولین کمپین
    • ساخت اکانت گوگل ادوردز
    • نکات اولیه نوشتن Ad ها
    • انواع کمپین های گوگل ادز
    • استراتژی انتخاب نوع کمپین
    • ساخت اولین  search network campaign
    • ساخت Adgroup
    • استراتژی های دسته بندی و تعیین بودجه و default Bid
    • ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type  و استراتژی انتخاب کلمات
    • شناخت کامل پنل گوگل ادز
    • آشنایی با keyword planner
    • آشنایی با نمودارها
    • افزودن متریک ها ی مختلف اندازه گیری
    • استراتژی های مرتبط برای bidding  و استفاده از bidsimulator
    • تنظیمات زملن بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule  برای بهبود عملکرد
    • تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device  های مختلف
    • بهینه سازی کمپین
    • عوامل موثر در افزایش quality score  و کاهش هزینه کلیک
    • بهینه سازی CTR
    • انتخاب extention  ها بر اساس اهداف کسب و کار
    • بهینه سازی نوشتن Ad  ها و آشنایی با Dynamic Ads
    • بهینه سازی keyword list  و افزودن negative keywords
    • نحوه بهینه سازی landing page experience
    • گزارش گیری و تنطیمات تکمیلی
    • دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه های برطرف کردن آن
    • نحوه انجام bulk actions
    • روش های گزارش گیری و استفاده از امکنا های جدید report  ها
    • آشنایی با auction insight  و درک کامل ریپورت ها
    • نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین

    برنامه درسی دوره

    هیچ برنامه درسی پیدا نشد!

    نقد و بررسی دوره

    نامعلوم

    امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    شرکت در دوره
    • تومان
    • 60 روز
    • 0 ظرفیت

    ابزارک جستجوی حرفه ای دوره ها

    دوره های اخیر

    طراحی توسط Dmarketing